شهرداری اراک مهیای برگزاری جشن بزرگ «مثل ستاره»

شهردار اراک از برگزاری جشن بزرگ دهه کرامت با عنوان «مثل ستاره» در این شهر خبر داد.

علیرضا محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت دهه پر خیر و برکت کرامت و ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع)، جشن بزرگی با عنوان «مثل ستاره»، با حضور هنرمندان کشوری توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک تدارک دیده شده که در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

وی افزود: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری هم‌زمان با فرارسیدن دهه کرامت، سلسله جشن‌های دهه کرامت با عنوان «کرامت محله» را طی ۱۰ روز در ۲۰ محله شهر اراک آغاز کرده که خوشبختانه با عشق و علاقه مردم نسبت به ائمه اطهار (ع)، این جشن‌ها با استقبال خوبی از سوی شهروندان همراه است.

شهردار اراک تصریح کرد: جشن بزرگ دهه کرامت «مثل ستاره» روز پنجشنبه _بیست‌وهفتم اردیبهشت_ ساعت ۱۵ عصر در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی (ره) اراک همراه با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری و همچنین ده‌ها کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، برگزار می‌شود که از عموم همشهریان اراکی دعوت به عمل می‌آوریم که در این جشن بزرگ حضور داشته باشند.

محمودی با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم و جشن‌ها در اعیاد مختلف تصریح کرد: این جشن با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی، ترویج فرهنگ و سیره اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در بین اقشار مختلف مردم به خصوص نسل جوان برگزار می‌شود.

کد خبر 753295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    0 0
    باسلام چرا شهرداری از اراک هتل اطلس بهره برداری نمیکنه