روزانه بیش از ۲ میلیون مترمربع از سطح منطقه رفت و روب می‌شود

مدیر منطقه ۵ شهرداری قم گفت: جمع‌آوری روزانه ۶۰ تن پسماند و نظافت بیش از دو میلیون مترمربع از سطح منطقه در حال انجام است و مطالبات شهروندان در سال جدید به صورت برنامه‌های بلند مدت و کوتاه مدت اجرایی می‌شود.

رضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به جمع‌آوری پسماند در سطح منطقه اظهار کرد: روزانه ۶۰ تن پسماند از معابر و شوارع سطح منطقه جمع‌آوری می‌شود.

وی با بیان اینکه جمع‌آوری پسماند در روزهای تعطیلات به ۸۰ تن نیز می‌رسد، افزود: نگهداری، توسعه بوستان‌ها و مدیریت پسماند از جمله بخش‌های حوزه خدمات شهری است.

مدیر منطقه ۵ شهرداری قم با اشاره به آمار رفت و روب در منطقه پنج، تصریح کرد: روزانه بیش از ۲ میلیون مترمربع از مساحت منطقه پنج رفت و روب می‌شود.

رحیمی ایمنی در سطح منطقه را از موضوعات مهم دانست و تاکید کرد: در بخش ساخت و ساز سعی شده تا آموزش‌هایی را به مالکین داده و اطلاع رسانی شود.

وی ادامه داد: بخش دیگر ایمنی در حوزه معابر است که اقداماتی چون خط کشی، نصب تابلوهای ایمنی، اجرای اصلاحات هندسی و ایجاد کاهنده‌های سرعت در سطح منطقه انجام شده است.

مدیر منطقه ۵ شهرداری قم تصریح کرد: ساماندهی تأسیسات و حذف زوائد شهری با هماهنگی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در سطح منطقه پنج در حال انجام است.

رحیمی رضایت شهروندان را مهم‌ترین هدف مجموعه مدیریت شهری دانست و خاطرنشان کرد: همه تلاش مجموعه مدیریت شهری، جلب رضایت شهروندان است اما در مواقعی مطابق قانون محدودیت‌هایی وجود دارد که به اجبار مطالبات شهروندان را به صورت بلند مدت و کوتاه مدت برنامه‌ریزی می‌شود.

وی اضافه کرد: مطالبات شهروندان در حوزه خدمات شهری بررسی شده و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده تا در سال جاری اجرایی شود.

کد خبر 753256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.