ضرورت استفاده از مدیران متخصص با قومیت‌های مختلف در خوزستان

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه نباید در تعویض مدیران استان تعارف داشته باشیم گفت: استان خوزستان ویژه شده است و لازم است مدیران با عملکرد ویژه با استفاده از مدیران متخصص و با قومیت‌های مختلف در آن وجود داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، سید احمر پورفرجی امروز _دوشنبه بیست و چهارم اردیبهشت_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در شش حوزه فعالیت می‌کند، یکی از این حوزه‌ها پیگیری مشکلات از طریق مسئولان تا حصول نتیجه است و اگر نتیجه لازم به دست نیامد مراتب برای پیگیری بیشتر از طریق افراد بالای شورای ائتلاف در تهران پیگیری می‌شود.

وی افزود: دومین حوزه فعالیتی ما جهاد تبیین است که به صورت ویژه وضعیت سیاسی، اجتماعی و بین‌المللی تبیین می‌شود و در این خصوص هماهنگی لازم برای برگزاری تجمعات انجام می‌شود، علاوه بر آن در فضای مجازی نیز فعالیت می‌کنیم این فضا به قدری اهمیت دارد که رهبری توجه ویژه‌ای به آن دارند، در این فضا ما نسبت به دشمن فعالیت کمتری داشته‌ایم ما باید از طریق رسانه‌ها و تولید محتوا در راستای جهاد تبیین روشنگری نمائیم.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان ادامه داد: جهاد تبیین باید به صورت مناسب انجام شود تا برای شنونده و بیننده جذاب باشد، در جهاد تبیین بیانیه گام دوم انقلاب به زمین مانده است که باید مورد توجه قرار گیرد.

پور فرجی تصریح کرد: حفظ و انسجام نیروهای ارزشی و انقلابی و کادرسازی از جمله دیگر حوزه‌های فعالیت شورای ائتلاف است، علاوه بر آن به وسیله‌ی افراد متخصص کمک و مشورت لازم به مدیران داده می‌شود، کمک به برگزاری انتخابات و تلاش به حضور پرشور مردم از جمله دیگر وظایف شورای ائتلاف است.

وی خاطرنشان کرد: اعضای شورای ائتلاف به سور مرتب با نمایندگان مردم چه در شورای اسلامی شهر و چه مجلس جلسات متعدد برگزاری کرده و طرح ۵۵۰ هکتاری یکی از مهمترین موضوعاتی که پیگیری جدی صورت گرفته است با این حال باید با همکاری رسانه‌ها بدون سیاه‌نمایی و اغراق وضعیت موجود نشان داده شود و تا حصول نتیجه پیگیری ویژه صورت گیرد، از آنجایی که استان خوزستان ویژه است باید مدیران ویژه فارغ از قومیت و اقدامات ویژه در آن انجام شود این در حالی است که استان فقط به صورت ابلاغی ویژه شده و در عملکرد هنوز ویژه نیستیم.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان ادامه داد: در حوزه راه استان خوزستان وضعیت خوبی ندارد تلفات مسیرهای اهواز به خرمشهر و اهواز به ایذه نشان دهنده‌ی این وضع هستند علاوه بر آن ورزش استان نیز جایگاه مناسبی ندارد و سه تیم خوزستانی در لیگ برتر در پایین‌ترین رده‌های ممکن قرار گرفته‌اند که باید پیگیری لازم در این خصوص انجام شود.

پور فرجی گفت: طی چند سال اخیر آموزش و پرورش نیز وضعیت خوبی نداشته و همواره در کشور جز رده‌های پایین قرار داشت که دلیل آن وجود افراد غیر متخصص بود که مدیریت جدید باید در راستای بهبود آن تلاش کند، حوزه پرورشی باید عملکرد ارزشمندی داشته باشد و از رشته‌های بروز استفاده کند تا مشکلات حل شوند.

وی افزود: در حوزه بهداشت و درمان انتظار می‌شود مدیران استان شبانه و سرزده از بیمارستان‌ها بازدید کنند تا نحوه رسیدگی و پاسخگویی به بیمار و همراه را ببینند و اگر مشکلی وجود داشته باشد بر اساس ضوابط رفع شود نه اینکه به روابط توجه شود چرا که در این صورت برای مردم مشکل ای جام خواهد شد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان اضافه کرد: ثبات مدیریت اهمیت زیادی دارد، برای پیشرفت و توسعه استان باید از مدیران ویژه، متخصص و با قومیت‌های مختلف استفاده شود و نباید در تعویض مدیران استانی تعارف داشته باشیم و مردم فدای یک نفر شوند.

کد خبر 753206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.