جشن‌های بزرگ دهه کرامت در ۲۰ محله شهر اراک در حال برگزاری است

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک گفت: جشن های بزرگ دهه کرامت، با نام جشن محله به محله (کرامت محله) در ۲۰ محله شهر اراک در حال برگزاری است.

محمود افتخاری‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی، اظهار کرد: ایجاد شور و نشاط اجتماعی از وظایف سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک است، به همین منظور جشن‌های بزرگ دهه کرامت، با نام جشن محله به محله (کرامت محله) در ۲۰ محله شهر اراک در حال برگزاری است.

وی افزود: شایسته است که وظیفه خود را هم‌زمان با ایام شادی اهل بیت عصمت و طهارت (ع) همچون دهه کرامت انجام دهیم.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک با اشاره به استقبال خوب شهروندان از برگزاری چنین جشن‌هایی بر تقویت برگزاری این جشن‌ها تاکید کرد و گفت: بزرگترین جشن دخترانه هم‌زمان با ایام دهه کرامت با عنوان «مثل ستاره» برگزار می‌شود.

افتخاری‌فرد اضافه کرد: بزرگترین جشن دخترانه هم‌زمان با ایام دهه کرامت، پنجشنبه بیست‌وهفتم اردیبهشت در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی (ره) اراک برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: جشن ویژه دهه کرامت با اجرای حامد سلطانی، حاج عبدالرضا هلالی، مهران رجبی، امیر تاجیک و دیگر هنرمندان و گروه‌های سرود استانی با مشارکت مواکب و مجموعه‌های مردمی به همراه غرفه‌های فرهنگی و پذیرایی از ابتدای میدان حافظیه تا ورزشگاه برگزار می‌شود.

کد خبر 753048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.