بیش از ۲۰ طرح‌ در هفته هلال‌احمر در استان مرکزی افتتاح شد

بیش از ۲۰ طرح در حوزه‌های مختلف امدادونجات، جوانان، داوطلبان، عمرانی، درمان و آموزشی ... جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی به مناسبت گرامیداشت هفته هلال احمر به صورت نمادین افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی هلال‌احمر، علیرضا شهرجردی در این مراسم با اشاره به اقدامات اثرگذار در حوزه‌های عمرانی، اظهار کرد: در ۱۸ ماهه گذشته اولویت عملکرد جمعیت هلال احمر استان مرکزی رشد ضریب پیشرفت پروژه‌های عمرانی و تجهیز پایگاه‌ها و ناوگان خودرویی و لجستیکی جمعیت بوده است به طوری که در حال حاضر شاهد افتتاح بیش از ۲۰ طرح در حوزه‌های مختلف به مناسبت هفته هلال احمر هستیم.

وی با اشاره به انسجام و وحدت نیروهای ستادی، پرسنل و داوطلبان و امدادگران افزود: افق‌های روشنی با توجه به توانمندی و اراده اعضای این جمعیت پیشروست که مسلم دستاوردهای شایانی را به ارمغان خواهد آورد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی از اهدای مجتمع آموزشی و امدادی خیر ساز شیرین آباد به جمعیت هلال‌احمر اشاره کرد و گفت: این مجتمع در زمینی به مساحت ۵۵۰۰ متر مربع و ۵۵۰ متر بنا توسط خیر نیک‌اندیش اراکی در شیرین‌آباد منطقه فراهان به جمعیت هلال‌احمر اهدا شده است که به زودی به عنوان مجتمع امدادی و آموزشی در هفته هلال‌احمر به بهره‌برداری می‌رسد.

شهرجردی افزود: تأسیس تعاونی مسکن هلال‌احمر، دریافت سهمیه جذب نیروهای شرکتی، تجهیز و اتمام فاز تکمیلی مجتمع امدادی، تجهیز ناوگان خودرویی، ارتقای سیست‌های ارتباطی، افزایش سرعت ساخت ساختمان‌های اداری شعب اراک، شازند و آشتیان و سوله چند منظوره خمین و فراهان از دیگر دستاوردهای اخیر در جمعیت هلال احمر بوده است.

در ادامه این مراسم علی امیری معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: در حوزه امداد و نجات بیش از هفت طرح عمرانی پیگیری و آماده بهره برداری است که می‌توان به افتتاح فاز تکمیلی مجتمع امداد و نجات، بهره‌برداری از خودروی فرماندهی ارتباطات رادیویی، بهره‌برداری از خودروی امداد و نجات کوهستان اشاره کرد.

وی افزود: افتتاح مرکز آنست (سگ‌های زنده یاب)، افتتاح پایگاه امداد و نجات کوهستان، بهره برداری از سیستم ارتباطات رادیویی دیجیتال، افتتاح پایگاه آموزشی امدادی شیرین آباد خیر ساز از دیگر طرح‌های افتتاحیه در هفته هلال‌احمر است.

کد خبر 753000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.