۹۰ پروژه ورزشی در مدارس استان اصفهان در حال اجرا است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ۹۰ پروژه ورزشی برای درس تربیت بدنی و رشد استعدادهای دانش‌آموزان در مدارس استان اصفهان در حال اجرا است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، محمدرضا ابراهیمی امروز _شنبه بیست و دوم اردیبهشت_ در آئین اختتامیه طرح فرهنگی و آموزشی دختران آفتاب ایران که در محل استادیوم تختی تیران اجرا شد، اظهار کرد: برنامه‌های ورزشی یکی از فعالیت‌های شاخص مدارس بوده که منجر به نشاط و شادابی و همچنین شناسایی و رشد استعدادهای این حوزه شده است.

وی افزود: در راستای همین مأموریت مهم احداث پروژه‌های عمرانی و طرح‌های فرهنگی و ورزشی در مدارس استان اصفهان اجرا می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: بیش از ۹۰ پروژه ورزشی مثل سالن و محیط‌های ورزشی در مدارس در حال اجرا بوده که برای درس تربیت بدنی و مسابقات درون مدرسه‌ای استفاده می‌شود.

ابراهیمی با اشاره به طرح فرهنگی و ورزشی دختران ایران زمین، خاطرنشان کرد: این طرح در سراسر کشور در تعامل با وزارت ورزش و جوانان اجرا می‌شود که امسال تیران میزبان این برنامه بوده که امروز اختتامیه رقابت‌های این مسابقات برگزار می‌شود.

وی تجهیز مدارس دخترانه شبانه روزی به امکانات ورزشی و اجرای برنامه‌های ورزشی را از جمله اقدامات صورت گرفته در این طرح اعلام کرد.

توسعه زیرساخت‌های ورزشی در تیران و کرون

علی محمدی‌کیا، فرماندار تیران و کرون تصریح کرد: زیرساخت‌های ورزشی در این شهرستان توسعه یافته و عدالت برای استفاده از امکانات در حال برقراری است تا همه مردم از ظرفیت‌های زیرساختی این عرصه بهره مند شوند.

وی ادامه داد: احداث سه پروژه ورزشی در حال اجرا است که این طرح‌های به ایجاد نشاط و شادابی و شناسایی و رشد استعدادها می‌انجامد.

فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه طرح‌های ورزشی و رقابت‌های دو و چندجانبه به رشد استعدادها می‌انجامد، تصریح کرد: مدارس در این خصوص نقش مهمی دارند تا با استعدادیابی به پیشرفت نوجوانان کمک کنند.

محمدی‌کیا با بیان اینکه تعامل هیئت‌های ورزشی با مدارس لازم است، گفت: دانش‌آموزان در مدارس استعدادهای خود را شناسایی کنند و در دیگر مراکز تخصصی پیشرفت و اعتلا می‌بخشند.

کد خبر 752986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.