۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹
خوزستان تا پنجشنبه بارانی است

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به آغاز بارندگی‌ها از بعدازظهر امروز تا پنجشنبه گفت: بیشترین حجم بارش‌ها در بخش‌های شرقی، شمالِ شرقی و شمالی استان پیش‌بینی می‌شود و در سایر مناطق بارش‌ها به صورت نقطه‌ای و پراکنده خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان محمدسبزه‌زاری امروز _یکشنبه بیست‌وسوم اردیبهشت_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از امروز استان تحت تأثیر سامانه بارشی ضعیفی قرار خواهد گرفت که به‌تدریج سبب ابرناکی و رگبارهای پراکنده و وزش باد متوسط تا شدید خواهد شد و تا روز پنجشنبه (به ویژه روز دوشنبه) به تناوب ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بیشترین حجم بارش‌ها در بخش‌های شرقی، شمالِ شرقی و شمالی استان پیش‌بینی می‌شود و در سایر مناطق بارش‌ها به صورت نقطه‌ای و پراکنده خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان خاطرنشان کرد: طی امروز و تا اواخر روز دوشنبه، وزش بادها به ویژه در نیمه جنوبی، غربی و تا حدودی مرکزی شدید همراه با تندبادهای لحظه‌ای خواهد که با توجه به میزان وزش باد برخاستن گردوخاک‌های محلی و موقتی و همرفتی نیز دور از انتظار نیست، همچنین شمال خلیج‌فارس تا روز سه‌شنبه مواج و در بعضی ساعات همراه با رگبارهای پراکنده و رعد و برق خواهد بود.

سبزه‌زاری اضافه کرد: از فردا تا روز سه‌شنبه نیز شاهد کاهش دو تا چهار درجه‌ای خواهیم بود.

وی گفت: طی شبانه‌روز گذشته، بستان با ۴۲.۲ و ایذه با ۱۴.۷ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده که حداکثر دمای اهواز به ۴۱.۴ و حداقل به ۲۳.۸ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

کد خبر 752954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.