نام‌گذاری ورودی اصفهان به نام شهید زاهدی اقدامی بی‌نظیر است

رئیس کمیسیون آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بهترین محلی که به نظر می‌رسید می‌تواند یاد و خاطره شهادت شهید القدس، سردار محمدرضا زاهدی را زنده نگه دارد، با تصویب شورای اسلامی شهر اصفهان به نام این شهید بزرگوار نام‌گذاری شد که اتفاقی بی‌نظیر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _یکشنبه بیست‌وسوم اردیبهشت_ در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: سردار شهید زاهدی از سال‌ها پیش منتظر شهادت بود. او هیچ‌وقت نخواست دیده شود و در گمنامی به شهادت رسید.

وی افزود: بهترین محلی که به نظر می‌رسید می‌تواند یاد و خاطره شهادت شهید القدس را زنده نگه دارد، با تصویب شورای اسلامی شهر به نام این شهید بزرگوار نام‌گذاری شد که اقدامی بی‌نظیر است.

رئیس کمیسیون آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه این نام‌گذاری با رعایت تمام جوانب، ملاحظات و هماهنگی‌های میان دو شهرستان اصفهان و شاهین‌شهر صورت گرفت، تصریح کرد: ورودی شهر اصفهان که بسیار در دیده شدن مؤثر است، به نام این شهید نام‌گذاری شد و این کمترین اقدام ما در زنده نگه‌داشتن یاد سردار محمدرضا زاهدی است.

به گزارش ایمنا، برادر سردار شهید زاهدی نیز در صحن شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به مظلومیت آن شهید اظهار کرد: از زحمات شهرداری اصفهان در برگزاری مراسم تشییع، تدفین و یادبودهای هفته‌های اخیر تقدیر و تشکر می‌کنیم.

در این جلسه، علاوه بر اهدای تابلوی تصویر رهبر معظم انقلاب و سردار زاهدی، پرچم متبرک گنبد امام رضا (ع) از طرف آستان قدس رضوی به خانواده شهید زاهدی تقدیم شد.

کد خبر 752794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.