برزیلی‌ها یک‌هفته دیگر نزدیک‌تر به سقوط

تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و صنعت‌نفت آبادان در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر به تساوی یک بر یک دست پیدا کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و صنعت‌نفت آبادان عصر امروز _شنبه، بیست‌ودوم اردیبهشت_ از ساعت ۱۹:۲۰ در چارچوب هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران جام موسوم به خلیج‌فارس در ورزشگاه امام خمینی اراک به‌مصاف یکدیگر رفتند و به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان‌کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی‌فرد، عارف حاجی‌عیدی، محمدمهدی لطفی، محمدامین کاظمیان و شروین بزرگ بازیکنان آلومینیوم در بازی امروز بودند.

برای صنعت‌نفت هم مصطفی ناییج‌پور، عرفان قهرمانی، علی یوسف، حسین شنانی، طالب ریکانی، پیام پارسا، تراوالی بوباکار، میثم تهی‌دست، فرشاد محمدی‌مهر، محمدصادق بارانی و امیرمحمد پناه به‌میدان رفتند.

شاگردان حسینی در آلومینیوم به دنبال حفظ جایگاه خود و صعود در جدول لیگ برتر بودند و آبادانی‌ها نیز به دنبال آن بودند تا امیدهایشان را برای بقا در لیگ برتر همچنان حفظ کنند.

در شرایطی که بازی به دقایق پایانی نیمه نخست نزدیک می‌شد، ارسال زمینی بوباکار تراوالی با ضربه حسین شنانی به گل اول این بازی تبدیل شد تا نفتی‌ها نیمه نخست را با برتری یک بر صفر به رختکن بروند.

اما در شروع نیمه دوم و در دقیقه ۵۰، شروین بزرگ کار را به تساوی کشاند تا شادی هواداران صنعت نفت دوام چندانی نداشته باشد. با این نتیجه آلومینیوم اراک با ۳۵ امتیاز در رده هشتم باقی ماند و صنعت نفت آبادان نیز با ۲۰ امتیاز در انتهای جدول لیگ برتر به کار خود در این هفته پایان داد.

کد خبر 752690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.