تصادف موتورسیکلت با کامیونت در خیابان قائمیه با ۲ فوتی و مصدوم

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان بی‌احتیاطی و نداشتن توجه به جلو را عامل فوت راکب موتور سیکلت در تصادف روز گذشته در خیابان قائمیه اصفهان اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، علی اصغر زارع اظهار کرد: روز گذشته در پی اعلام به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف منجر به فوت واقع در خیابان قائمیه اصفهان، بلافاصله مأموران این پلیس به همراه نیروهای امدادی برای بررسی موضوع در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد یک دستگاه موتورسیکلت با دو نفر راکب و ترک‌نشین، حین حرکت با عقب یک دستگاه کامیونت که کنار خیابان متوقف بوده برخورد و در این سانحه راکب ۲۰ ساله موتورسیکلت فوت می‌کند و ترک‌نشین آن مصدوم و توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل می‌شود.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان نداشتن کلاه ایمنی، بی‌احتیاطی و نداشتن توجه به جلو توسط راکب موتورسیکلت را عامل این سانحه ناگوار اعلام و خاطرنشان کرد: از موتورسواران درخواست داریم توجه بیشتری به توصیه‌های پلیس و رعایت نکات ایمنی داشته باشند و با استفاده از کلاه ایمنی و رعایت قوانین و مقررات از بروز چنین حوادثی پیشگیری کنند.

کد خبر 752565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Sh me IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    0 0
    داش رامین داش نصیر زود بود خدا صبر بده 😭🤲🙏به خانواده هاتون