۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴
کرمان گرم‌تر می‌شود

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: از امروز تا اواسط هفته، روند افزایشی و در روزهای پایانی هفته، کاهش نسبی در دمای بیشینه خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، امین دریافر، امروز _شنبه بیست‌ودوم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز در شرق استان وزش باد نسبتاً شدید خواهیم داشت، از این رو کاهش کیفیت هوا در مناطق جنوب و جنوب‌شرقی محتمل است.

وی با اشاره به اینکه روز یکشنبه جوی نسبتاً پایدار مورد انتظار است، افزود: از روز دوشنبه تا پایان هفته جاری با افزایش سرعت وزش باد و انتقال ریزگردها از غرب کشور، کاهش کیفیت هوا، افزایش غلظت غبار و کاهش دید افقی به‌ویژه در نیمه‌غربی، شمال و شرق استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان تصریح کرد: طی روزهای سه‌شنبه تا جمعه ضمن افزایش ابر، رگبار پراکنده باران در برخی از مناطق شمال، غرب و مرکز استان دور از انتظار نیست.

وی خاطرنشان کرد: به لحاظ دمایی از امروز تا اواسط هفته روند افزایشی و در روزهای پایانی هفته یک کاهش نسبی در دمای بیشینه خواهیم داشت و با کاهش دمای بیشینه، کاهش قابل توجهی در دماهای کمینه مورد انتظار نیست.

کد خبر 752497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.