تعریض پل سرخس تا پایان اردیبهشت به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس شورای اسلامی شهرستان مشهد گفت: عملیات تعریض پل سرخس به مراحل پایانی خود رسیده است و تا آخر اردیبهشت‌ شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ خواهیم بود.

سیدابراهیم علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی با اشاره به بازدید اخیر خود از برخی پروژه‌های عمرانی سطح شهر، اظهار کرد: تحرک و پویایی پروژه‌ها ملموس است و با همین سرعت این مسیر باید دنبال شود.

وی با اشاره به پروژه تعریض پل سرخس، افزود: این پروژه هم پیشرفت خوبی داشت و تا پایان ماه جاری شاهد بهره‌برداری از آن خواهیم بود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: پیاده‌روسازی‌های بسیار خوبی هم در این محدوده و دیگر محلات حاشیه شهر مشهد اجرا شده که بسیار ارزشمند است و در مجموع کیفیت زیست شهری در شهرک‌های شهید رجایی و شهید باهنر و محدوده بلوار مصلی ارتقا پیدا کرده است.

علیزاده تصریح کرد: امیدواریم همین نگاه و رویکرد تا پایان دوره استمرار داشته باشد و شهروندان، برون‌داد تغییر شیب اعتبارات به حاشیه شهر را مشاهده کنند و رضایتمندی آن‌ها نیز افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه سال گذشته، روند تأمین منابع مالی مورد نیاز پروژه‌ها نیز خوب بوده است و ماهانه ۲۰ درصد شارژ مالی شده‌اند، گفت: این توزیع اعتبارات باید به همین شکل سال جاری ادامه پیدا کند تا پیمانکاران با قوت و قدرت تکمیل پروژه‌ها را دنبال کنند و خللی در پیشرفت آن‌ها به‌وجود نیاید.

کد خبر 752461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.