در منطقه ۹ به‌رغم کم‌برخورداربودن کارهای خوبی انجام شده است

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان با بیان اینکه در منطقه ۹ به‌رغم کم‌برخورداربودن کارهای خوبی انجام شده است، گفت: شهرداران این منطقه در دوره‌های متوالی به لحاظ همراهی، همکاری و مشارکت شهروندان هیچ‌گونه دلواپسی نداشته‌اند، زیرا این منطقه شهروندان و معتمدان فهیم و مشارکت‌جو دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، میثم علی‌نقیان در بازدید از اقدامات انجام شده در منطقه ۹ شهرداری اصفهان اظهار کرد: منطقه ۹ شهرداری اصفهان از جهات مختلف یک منطقه منحصربه‌فرد است، زیرا از لحاظ موقعیت طبیعی این منطقه در مجاورت کوه و رودخانه، به‌لحاظ بافت شهرسازی دارای بافت تاریخی ویژه و بافت مدرن، همچنین از لحاظ ساکنان دارای تنوع قومیت‌ها در محله‌های مختلف است.

وی افزود: منطقه ۹ شهرداری این کلان‌شهر از استعداد بالایی برخوردار است که در رأس تمام توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها باید قدردان مردم وفادار، قانع، شاکر و پیگیر این منطقه باشیم.

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان با بیان اینکه در منطقه ۹ به‌رغم کم‌برخوردار بودن کارهای خوبی انجام شده است، ادامه داد: شهرداران این منطقه در دوره‌های متوالی به لحاظ همراهی، همکاری و مشارکت شهروندان هیچ‌گونه دلواپسی نداشته‌اند، زیرا این منطقه شهروندان و معتمدان فهیم و مشارکت‌جو دارد.

به گزارش ایمنا، معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان در ادامه بازدیدهای خود از مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان با حضور در منطقه ۹ شهرداری در جریان آخرین وضعیت این منطقه، پیشرفت پروژه‌ها، چالش‌ها و نقاط قوت و ضعف آن قرار گرفت.

کد خبر 752396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.