شورای نگهبان، آمادگی دریافت گزارش تخلف احتمالی نامزدهای انتخاباتی کرمانشاه را دارد

رئیس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه گفت: اگر گزارشات مستندی از نامزدها به شورای نگهبان ارسال شود، این اختیار را داریم که صلاحیت فرد مجددا بررسی و رأی خود را صادر کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه, حجت‌الاسلام محسن مفید شامگاه جمعه _بیست و یکم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات استان کرمانشاه، اظهار کرد: دومین مرحله انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه به پایان رسیده و درب شعب هم بسته شده و فرایند رأی‌گیری تنها از افراد داخل شعب در حال انجام است.

وی با اشاره به سازماندهی ۲۱۰۰ نفر از عوامل نظارتی در این دوره خاطرنشان کرد: بعد از پایان رأی‌گیری صورت جلسه صندوق‌های الکترونیکی با گزارشات عوامل اجرایی و نظارتی تطبیق و در ادامه نتایج را به سمع و نظر مردم حوزه انتخابیه کرمانشاه خواهد رسید.

رئیس دفتر شورای نگهبان استان کرمانشاه ادامه داد: ۴ نامزد این دوره حوزه انتخابیه کرمانشاه در صورت داشتن هرگونه اعتراض، شکایت مستند خود را به هیئت اجرایی در مرکز حوزه انتخابیه کرمانشاه تحویل تا در مهلت مقرر بررسی شود و یا توأمان به شورای نگهبان تحویل دهند؛ بعد از یک هفته نتایج را در خصوص صحت انتخابات اعلام خواهیم کرد.

وی فرایند رأی‌گیری امروز حوزه انتخابیه کرمانشاه را عادی اعلام کرد و افزود: گزارشات انتخابات امروز از عوامل نظارتی، ناظرین ویژه، نهادهای اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی به شورای نگهبان ارسال بعد از ارزیابی به هیئت نظارت در مرکز در تهران اعلام خواهد شد.

مفید ادامه داد: اگر گزارشات مستندی از نامزدها به شورای نگهبان ارسال شود، این اختیار را داریم که صلاحیت فرد مجدداً بررسی و رأی خود را صادر کنیم.

کد خبر 752373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.