۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۳
 آغاز شمارش آرا در آذربایجان شرقی

دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که امروز جمعه آغاز شده بود ساعت ۲۲ امشب پایان یافت و بلافاصله کار شمارش آرا در سه حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر و حوزه های میانه و شبستر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، انتخابات در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو برای تعیین چهار نماینده باقیمانده این حوزه انتخابیه به صورت تمام الکترونیک برگزار شد و بنا به گفته یونس فاتح فرماندار شهرستان تبریز، نتایج شمارش آرا حداکثر یک تا ۲ ساعت پس از اتمام زمان رأی گیری، اعلام می‌شود.

نتایج انتخابات در حوزه‌های انتخابیه میانه و شبستر نیز که به صورت نیمه الکترونیک برگزار شد طبق روال معمول، پس از شمارش دستی آرا و تأیید، از سوی فرمانداری‌های این ۲ شهرستان اعلام خواهد شد.

زمان قانونی انتخابات از هشت صبح تا ۱۸ بود که برای سه بار و به ترتیب برای ۲، یک و یک ساعت تا ساعت ۲۲ از سوی ستاد مرکزی انتخابات تمدید شد.

بنا بر اعلام ستاد انتخابات آذربایجان شرقی، شعب اخذ رأی تا ثبت و رأی گیری از آخرین فرد حاضر در شعبه نسبت به اخذ رأی اقدام خواهند کرد و شمارش آرا پس از انداخته شدن آخرین رأی در این شعب آغاز می‌شود.

کد خبر 752353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.