بازگشایی راه شفت به زنجان از مطالبات مردم منطقه است

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه بازگشایی راه شفت به زنجان حتی به صورت خاکی یکی از مطالبات مردم شهرستان بوده و بازگشایی این مسیر با دستور استاندار گیلان، هدیه‌ای به مردم منطقه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، غلامعلی نیک‌فهم عصر امروز_جمعه بیستم و یکم اردیبهشت_ در دومین نشست استانی ستاد مدیریت بحران حریق امامزاده ابراهیم شفت اظهار کرد: شفت ۵۷۱ کیلومتر راه دارد که ۴۵۱ کیلومتر از این شبکه راه معادل ۷۵ درصد، آسفالت بوده و ۴۵ درصد آن نیازمند بهسازی است.

وی با بیان اینکه راه‌های شفت کوهستانی شیب بسیاری دارد، افزود: طی چند سال اخیر، محور احمد سرگوراب به امامزاده ابراهیم شفت چندین بار روکش آسفالت شده اما به‌دلیل کوهستانی بودن، بارندگی و بار ترافیکی زیاد اغلب این راه‌ها فرسوده و مستهلک شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان با بیان اینکه ۱۵ کیلومتر از راه احمد سرگوراب به امامزاده ابراهیم با عمق خرابی مواجه است، اضافه کرد: ۸ کیلومتر از این راه در دست بهسازی و مابقی آن نیز به صورت لکه‌ای اصلاح و بهسازی می‌شود.

نیک‌فهم با بیان اینکه شفت از شهرستان‌های بن بست است، خاطرنشان کرد: بازگشایی راه شفت به زنجان حتی به صورت خاکی یکی از مطالبات مردم شهرستان بوده و بازگشایی این مسیر با دستور استاندار گیلان هدیه به مردم منطقه است.

کد خبر 752321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.