اهتزاز پرچم حضرت علی‌ابن‌موسی الرضا(ع) بر فراز همدان

مدیر منطقه ۱ شهرداری همدان گفت: اهتزاز پرچم حضرت علی‌ابن‌موسی الرضا(ع) بر فراز همدان اتفاق مبارکی است که در ششمین سال متوالی در شهر همدان به انجام می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، مرتضی حضرت زاده امروز _جمعه بیست‌ویکم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امیدواریم ورود پرچم امام رضا (ع) به شهر همدان مایه خیر و برکت باشد اظهار کرد: امروز هم از ائمه اطهار (ع) مدد می‌گیریم تا خدمت‌گزاری صادقانه‌ای را به مردم داشته باشیم و امیدواریم این بزرگان ما را یاریگر باشند.

وی افزود: دهه کرامت فرصت ناب و ایده آلی برای تبیین سبک زندگی کریمانه، بسط فرهنگ رضوی و همچنین آشنایی جامعه با جایگاه ارزشمند و والای زن است.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان ادامه داد: بانوان به عنوان رکنی از ارکان خانواده و اجتماع از جایگاه و شأن مادری، شأن همسری، منزلت اجتماعی، شأن اقتصادی، شأن علمی و فرهنگی و شأن سیاسی برخوردارند که باید مورد توجه قرار بگیرد.

حضرت زاده اضافه کرد: مشارکت آگاهانه و مشتاقانه اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان در برگزاری هر چه باشکوه‌‏تر جشن‌‏های دهه کرامت، تأثیر بسزایی در نهادینه کردن فرهنگ رضوی در بین عموم مردم دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با هدف تقویت و گسترش فضای پرنشاط و معنوی شهر و با بهره‌گیری از توان و امکانات بخش‌های مختلف شهرداری، برنامه‌های متنوعی را در جهت بهره‌مندی هر چه بیشتر شهروندان از فضای معنوی و ظرفیت‌های فرهنگی در مناسبت‌های مختلف در دست اجرا دارد.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان تصریح کرد: فضاسازی معنوی شهر، سطح معابر و میادین با استفاده از نورپردازی و تبلیغات فرهنگی که از طریق بنرها و تابلوهای تبلیغاتی ازجمله فعالیت‌های شهرداری در ایام مختلف به شمار می‌رود.

کد خبر 752315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.