وضعیت اقتصادی کشور رو به بهبود است

رئیس جمهور گفت: شاخص‌های اقتصادی نشان می‌دهد مسیر دولت برای حل مشکلات کشور صحیح است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی امروز _ جمعه بیست و یکم اردیبهشت_ در دیدار با آیت الله العظمی جعفر سبحانی، از مراجع تقلید ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه (س) اظهار کرد: ارائه گزارش عملکرد به مراجع تقلید و عمل به رهنمودهای این بزرگان از سیاست‌های دولت سیزدهم است.

وی افزود: امروز شاهد هستیم که وضعیت کشور در بسیاری از مسائل رو به بهبودی گذاشته و دولت بر این باور است که می‌توان تمام مشکلات کشور را با اتکا به خداوند و مشارکت مردم برطرف کرد.

رئیس جمهور باور به توان داخلی را از ویژگی‌های دولت سیزدهم دانست و گفت: بسیاری از مشکلات با تکیه بر توانمندی‌های داخلی قابل حل است و اگر دغدغه رفع مشکلات مردم وجود داشته باشد، مانعی برای آن نیست.

آیت الله رئیسی با اشاره به اینکه شاخص‌های اقتصادی نشان می‌دهد مسیر دولت برای حل مشکلات کشور صحیح است خاطرنشان کرد: امروز شاهد کاهش نرخ بیکاری، احیای کارخانه‌ها، کاهش رشد نرخ تورم و کاهش رشد نقدینگی در کشور هستیم.

وی با اشاره به اینکه مردم برای کنترل آسیب‌های اجتماعی در جامعه دغدغه دارند اظهار داشت: در این زمینه نیز دولت موفقیت‌هایی کسب کرده است.

رئیس جمهور پرداختن به مسئله مسکن را از اقدامات با ارزش دولت دانست و گفت: کار جهادی در این زمینه صورت گرفته تا کاستی‌های گذشته نیز جبران شود و در این زمینه کار ویژه دولت توجه به ساخت مسکن ولایی به جای واحدهای آپارتمانی است.

آیت الله رئیسی دغدغه دولت را افزایش عدالت اجتماعی از طریق توجه به گروه‌های کم برخوردار دانست و افزود: توانمندسازی افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی، رایگان شدن آب و برق، فراگیری بیمه درمانی، افزایش دریافتی مستمری‌بگیران و تأمین مسکن برای اقشار کم درآمد از اقداماتی است که در این زمینه انجام شده است.

کد خبر 752209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.