کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۴ رسید

شهردار کرمانشاه و جمعی از معاونان و مدیران شهرداری برای ملاقات با اهالی منطقه چهار به مسجد امام صادق (ع) شهرک صادقیه رفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، نادر نوروزی شهردار کرمانشاه، معاونان و مدیران ستادی شهرداری کرمانشاه امروز _ دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ به دیدار اهالی شهرک صادقیه واقع در منطقه چهار در مسجد امام صادق (ع) رفتند.

۱۲۰ نفر از اهالی در این دیدار با شهردار کرمانشاه به گفت‌وگو نشسته و مشکلات خود را مطرح کردند و شهردار کرمانشاه دستورات لازم را برای رسیدگی به تقاضاهای مردمی در اسرع وقت صادر کرد.

نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه در حاشیه این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای اطلاع از وضعیت محلات شهر کرمانشاه، طبق رویه گذشته امروز توفیق پیدا کردم به همراه جمعی از مدیران شهرداری کرمانشاه برای گفت‌وگو با اهالی منطقه ۴ در مسجد امام صادق (ع) شهرک صادقیه حضور پیدا کنم و پای صحبت‌های گرم و صمیمی شهروندان بنشینم.

وی افزود: بیشتر مراجعات امروز درخواست آسفالت، مرمت و لکه‌گیری آسفالت معابر، نگهداری فضای سبز، مشکلات ساخت‌وساز و درخواست استخدام بود، مواردی که مدیران مربوط به آن در مسجد حضور داشتند در محل رسیدگی و تعدادی نیز برای بررسی بیشتر ارجاع شد.

در ادامه پژمان پژوهنده، شهردار منطقه چهار کرمانشاه به خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امروز میزبان کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه در منطقه بودیم و شهردار کرمانشاه برای دیدار با اهالی به همراه مدیران و معاونان در مسجد امام صادق (ع) شهرک صادقیه حضور یافتند و با ۱۲۰ نفر از مراجعان به گفت‌وگو نشستند.

وی اضافه کرد: بیشتر درخواست‌ها در مورد آسفالت معابر، تسریع در انجام معبر جدید به بلوار خلیج فارس و خروج شهرک صادقیه از بن بست، فضای سبز، پاکیزگی محلات و استخدام بود.

شهردار منطقه چهار کرمانشاه تاکید کرد: به دلیل اینکه محلات سطح منطقه چهار از بافت قدیمی شهر است مشکلات عدیده‌ای دارند که تلاش داریم به مشکلات بنا بر توان مالی شهرداری رسیدگی کنیم.

وی تصریح کرد: تعدادی از مراجعان درخواست رسیدگی در مورد تکمیل معبر جدید شهرک صادقیه به سراب قنبر و بلوار خلیج فارس را داشتند که شهردار کرمانشاه مقرر کرد از طریق مجاری قانونی ذی‌ربط رسیدگی در این زمینه صورت گیرد و همچنین تعدادی خواهان بازسازی مسجد شدن

شهردار منطقه چهار کرمانشاه با بیان اینکه شهرک صادقیه از محلات قدیمی است و در بن بست قرار دارد اما با تکمیل معبر جدید که در ادامه رینگ ترافیکی شهر کرمانشاه است، ادامه داد: تکمیل و راه‌اندازی این معبر می‌تواند نقش مهمی در ارتقای خدمت‌رسانی به شهرک را فراهم کند.

کد خبر 751109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.