سامانه بارشی چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری گفت: برای روزهای دوشنبه تا چهارشنبه مجددا به تناوب شاهد افزایش ابر وزش باد شدید تا نسبتا شدید لحظه‌ای، رگبار باران و رعد و برق برای استان به ویژه مناطق غربی پیش بینی می‌شود.

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: برای امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ افزایش ابر و گاهی وزش باد ملایم برای اکثر نقاط استان انتظار است، همچنین بارش‌های رگباری و ضعیف در غرب استان به خصوص برای کوهرنگ پیش بینی می‌شود.

وی افزود: برای روزهای دوشنبه تا چهارشنبه مجدداً به تناوب شاهد افزایش ابر وزش باد شدید تا نسبتاً شدید لحظه‌ای، رگبار باران و رعد و برق برای استان به ویژه مناطق غربی پیش بینی می‌شود، همچنین احتمال وقوع تگرگ دور از انتظار نیست.


معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری اضافه کرد: شدت بارش‌ها برای غرب استان به خصوص اردل، بخشی‌های کیار، کوهرنگ و غرب لردگان پیش بینی می‌شود.

نوروزی افزود: برای روزهای دوشنبه تا چهارشنبه برای مناطق غربی استان هشدار سطح نارنجی هواشناسی و برای سایر نقاط استان هشدار زرد هواشناسی صادر شده است.

وی ادامه داد: در برخی از مناطق استان به خصوص نیمه غربی، ممکن است بارش‌ها به صورت نقطه‌ای تقویت شود بنابراین آبگرفتگی معابر، احتمال سیلابی شدن مسیرها و رودخانه‌ها طی این مدت دور از انتظار نیست.

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: برای صبح روز پنجشنبه کاهش نسبی دما را خواهیم داشت و از ظهر پنجشنبه تا هفته بعد دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت، همچنین برای روزهای پنجشنبه و جمعه بارشی پیش بینی نمی‌شود.

کد خبر 750887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.