جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران گفت: همانطور که در خبرها نیز اعلام شد دریافت کنندگان حق پرستاری بنیاد شهید در سال ۱۴۰۳، حقوقشان را در فروردین با افزایش ۳۵ درصدی دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمود پاکدل در خصوص افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران اظهار کرد: همانطور که در خبرها نیز اعلام شد دریافت کنندگان حق پرستاری بنیاد شهید در سال ۱۴۰۳، حقوقشان را در فروردین با افزایش ۳۵ درصدی دریافت کردند.

وی افزود: این افزایش شامل همه طیف‌های مشمول حق پرستاری اعم از والدین شهدا، همسران شهدا، جانبازان و … بود که به مبلغی بیش از ۷ میلیون تومان رسید و در مجموع ۱۳۸ هزار نفر این حقوق را دریافت کردند.

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: والدین شهدا نیز در سال جدید حقوقشان از ۷ میلیون تومان به ۱۵ میلیون تومان، افزایش یافت و علاوه بر آن تمام حقوق بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران طبق مصوبه دولت، حقوقشان ۲۰ درصد افزایش داشته است.

پاکدل در خصوص برخی دیگر از خبرها که در خصوص حقوق ایثارگران معسر مطرح می‌شود را نادرست خواند و گفت: متأسفانه برخی رسانه‌ها خبرها را درست منعکس نمی‌کنند.

منبع: تسنیم

کد خبر 750838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 10
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایثارگر IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
    5 0
    سلام وقت شما بخیر بابت حقوق سربازان معسر، دقیقا کی واریز میشه؟؟ ۳-۴ سال که در صف انتظار هستیم... تمام مدارک هم کامل... واقعا وضع معیشت اسفناک... لطفا برای این قشر از جامعه فکری کنید... سپاسگزار
  • فرزند ایثارگر IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    4 0
    حاجی آقا پاکدل چرا یک دفعه اعلام نمی کنید حقوق منعیشت جانبازان و ایثارگران معسر چقدر هستش یک بار می گویند ده میلیون یک بار می گویند 9200 وووو واقعا همگی ایثارگران و جانبازان معسر را در این سن عصبی کردین
  • رزمنده معسر IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
    0 0
    باسلام سربازانی که الان خدمت میکنن و از امنیت جانی صد درصد وامکانات رفاهی کامل برخوردارن باید ماهی بالای ۹ ملیون تومن حقوق بگیرن انوقت رزمندگان معسری که زمان جنگ حتی یک درصد امنیت جانی نداشتند والان همگی بالای ۵۰ سال سن و دارای ۲ یا۳یا بیشتر فرزند میباشند۲ یا ۳ملیون میدن کمک معیشتی بدهند