۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴
آغاز مجدد بارش‌ها در خوزستان از امشب

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به ورود سامانه بارشی از اواخر وقت امشب تا اواخر روز سه‌شنبه در استان گفت: بیشترین حجم بارش‌ها در بخش‌های شرقی، شمالی، شمال شرقی، جنوبی و ارتفاعات خواهد بود و با توجه به ماهیت بارش بهاری و رطوبت حاصل از بارش‌های اخیر، احتمال شدت گرفتن بارش در دیگر مناطق وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان محمد سبزه‌زاری امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی نشان دهنده تأثیر سامانه بارشی از اواخر وقت امشب تا اواخر روز سه‌شنبه در استان است که سبب رگبار و رعدوبرق در اغلب نقاط استان خواهد شد.

وی افزود: بیشترین حجم بارش‌ها در بخش‌های شرقی، شمالی، شمال شرقی، جنوبی و ارتفاعات خواهد بود و با توجه به ماهیت سامانه‌های بهاری و رطوبت حاصل از بارش‌های اخیر، احتمال شدت گرفتن بارش در دیگر مناطق استان نیز وجود دارد و ریزش تگرگ در مناطق مستعد دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی خوزستان خاطرنشان کرد: در این ایام وزش باد (به ویژه روز دوشنبه) به صورت متوسط تا شدید خواهد بود و شمال خلیج‌فارس از اواخر وقت امشب تا اواخر سه شنبه مواج و گاهی همراه با رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

سبزه‌زاری اضافه کرد: طی شبانه‌روز گذشته، بستان با ۳۴.۳ و ایذه با ۱۱.۳ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده و حداکثر دمای اهواز به ۳۳.۹ و حداقل به ۲۰.۹ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

کد خبر 750786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.