نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها نخستین اقدام موثر هیئت امنای بازار اصفهان است

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها را نخستین اقدام موثر هیئت امنای بازار اصفهان دانست و گفت: نظم‌دهی به بخش‌های دیگر بازار در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در صدوسی‌ویکمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری با اشاره به پیگیری‌ها در خصوص فعالیت هیئت امنای بازار اظهار کرد: نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها در بازار اصفهان نخستین اقدام مؤثر در حال انجام است؛ با حضور دستگاه‌های همکار در این زمینه تصمیماتی گرفته شده است که ناشی از درخواست‌های متعدد مردمی بوده است و در همین راستا نظم‌دهی به بخش‌های دیگر در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: از پلیس راهور درخواست می‌کنیم از این طرح حمایت کنند، زیرا اگر توفیقی در اجرای آن حاصل شود، همه مردم از نتایج مؤثر آن بهره‌مند خواهند شد.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد: روایت حکمرانی این دوره از مدیریت شهری منظوم و منظومه‌دار نیست و هر بخشی از شهرداری نسبت به شرایط خود تلاش‌هایی داشته است؛ در این راستا نیازمند اقدامات فرایندمحور هستیم که برنامه اصفهان ۱۴۱۰ شاید مدلی از این دست باشد، بنابراین استدعا دارم کمیته مشترکی برای این موضوع ایجاد و مصوبات شورا و اقدامات شهرداری به صورت مشترک پیگیری شود.

کد خبر 750769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.