آرامش و آسایش ما مدیون زحمات قشر تلاشگر کارگری است

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: آرامش و آسایش ما مدیون زحمات قشر تلاشگر کارگری است، وقتی ما در استراحت، رفاه، تفریح و گردش هستیم، کارگران درگیر مسائل و مشکلات و تنظیف شهری، عمران، ایجاد فضای سبز و نگهداری آنها و زینت بخشی به شهر هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در آذربایجان‌غربی، حسین پناهی در مراسم گرامیداشت روز کارگر که با حضور کارگران شهرداری ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: اعضای شورای شهر به جد پیگیر ارج نهادن به ایام خاص همچون روز کارگر بوده و امروز شاهد ارج نهادن به مقام شامخ کارگر در مجموعه مدیریت شهری هستیم که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی ضمن تشکر از شهردار ارومیه و معاونین وی از برگزاری مراسم گرامیداشت روز ملی کارگر افزود: ارزش دادن به ایام خاص همچون روز کارگر در واقع ارزش گذاشتن به پرسنل زحمتکش و تلاشگر شهرداری به ویژه قشر کارگری است.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه در بخش دیگری از سخنانش در جمع قشر زحمتکش جامعه کارگری شهرداری گفت: مدیریت شهری باید به دنبال ایجاد فضای پر از صمیمیت، نشاط و شادابی برای پرسنل باشد و برگزاری مراسماتی همچون روز کارگر می‌تواند در انگیزه کاری پرسنل موثر واقع شود.

پناهی تصریح کرد: در بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری ارومیه و در بحث رفاه پرسنل، توجه خاصی به پرسنل کارگری شهرداری ارومیه شده اما متاسفانه به دلایلی تا به امروز محقق نشده است و یکی از این دلایل مشکل قانونی بود که پیش آمده بود که امیدوارم پس از رفع این مشکل پاداش روز کارگر به مبلغ یک میلیون و پانصد هزار تومان به قشر زحمتکش کارگری پرداخت می‌شود.

وی عنوان کرد: توسعه، آبادانی شهرها و حتی مشارکت مردمی که شعار سال ۱۴۰۳ است به دستان زحمتکش جامعه کارگری اتفاق می‌افتد و باید مورد توجه ویژه مسئولان قرار گیرد و باید گفت که قشر زحمتکش کارگری شهرداری اعم از پارکبانان، پاکبانان، نیروهای سازمان عمران و… غیر قابل مقایسه با اقشار دیگر هستند و عمدتاً زمانی متحمل زحمت می‌شوند که ما در استراحت بوده و آنان در تلاش هستند.

پناهی با اشاره به نقش و جایگاه ویژه جامعه زحمتکش کارگری خاطرنشان کرد: آرامش و آسایش ما مدیون زحمات قشر تلاشگر کارگری است، وقتی ما در استراحت، رفاه، تفریح و گردش هستیم، کارگران درگیر مسائل، مشکلات و تنظیف شهری، عمران، ایجاد فضای سبز و نگهداری آنها و زینت بخشی به شهر هستند.

کد خبر 750383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.