راه‌اندازی کافه و رستوران جدید در مجتمع گردشگری صفه اصفهان

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: در طراحی مجموعه کافه و رستوران جدید، هویت صفه و امکان تماشای اصفهان از بام با احترام به طبیعت در طراحی، مورد توجه قرار گرفته است.

سعید ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به راه‌اندازی کافه و رستوران در ایستگاه اول تله‌کابین صفه اظهار کرد: این پروژه مشارکتی با مساحتی بالغ‌بر ۹۰۰ مترمربع در محل بام اصفهان راه‌اندازی شد.

وی افزود: پروژه راه‌اندازی ظرفیت غذایی کافه و رستوران از اوایل دی ۱۴۰۲ آغاز شد و تاکنون حدود ۱۴۰۰ نفرساعت اقدام عمرانی، فنی و تخصصی در این پروژه انجام شده است و هم‌زمان با آئین افتتاحیه پروژه تفریحی و گردشگری مجتمع گردشگری صفه به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در طراحی مجموعه کافه و رستوران هوگر، هویت صفه و امکان تماشای اصفهان از بام مورد توجه قرار گرفته است، تصریح کرد: ارتقای فیزیکی مجموعه به‌لحاظ طراحی جدید، ارتقای خدمات غذایی، توجه به ذائقه ملل در مجموعه صفه، استفاده از ظرفیت مجموعه‌های برند و حذف ساخت‌وسازهای بی‌ضابطه و احترام به طبیعت صفه از دیگر ویژگی‌های خاص این مجموعه است.

ساکت با بیان اینکه ابتدای پروژه حدود ۷۰ تن نخاله عمرانی و ساختمانی تخلیه شد، گفت: تهیه و نصب ۷۵۰ متر سرامیک، موزائیک و سنگ در اجرای نمای مجموعه، اصلاح نما به مساحت ۱۵۰ مترمربع، اجرای پوشش چمن در محوطه خارجی به مساحت ۳۰ مترمربع، اجرای لوله کشی گاز به طول ۱۵۰ متر ایجاد و استقرار انشعاب گاز، اجرای لوله‌کشی خروجی آب به طول ۱۶۰ متر و اجرای کناف در نمای طراحی به مساحت ۱۵۰ مترمربع از مهم‌ترین اقدامات عمرانی انجام شده در پروژه است.

وی با بیان اینکه در اقدامات عمرانی پروژه ۱۰۰۰ بلوک سفالی تهیه و استفاده شده است، افزود: تهیه و اجرای کاشی رنگی و گرانیت در جداره آب‌نما، اصلاح ساختار برقی، اجرای ۸۰ متر لاین نوری برای زیباسازی و ارتقای روشنایی از اقدامات انجام شده در این پروژه است.

ساکت با اشاره به اقدامات انجام شده به منظور فضاسازی محیطی در این مجموعه گفت: خریداری و نصب ۹۰ عدد چراغ ایستاده دکوراتیو، خریداری و استقرار ۱۰۰ گلدان تزئینی، خریداری و کاشت ۳۰۰ صندوق گلدان تزئینی، خریداری و کاشت ۲۰۰ رأس درخت و درختچه در محوطه و رنگ‌آمیزی سطوح به مساحت ۲۰۰ مترمربع از مهم‌ترین اقدامات انجام شده در این زمینه است.

کد خبر 749911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
    0 0
    طرح های خوبیه، اما لطفا یه تخفیف هم برای خانواده ها بزارید