برگزاری سمپوزیوم غدیر در دستور کار شهرداری/ اجرای ویدئومپینگ در ساختمان الغدیر

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان از برگزاری نخستین جلسه کارگروه ویژه غدیر سال ۱۴۰۳ در این منطقه خبر داد و گفت:در این جلسه مواردی از جمله اجرای نمایشگاه غدیر، برگزاری سمپوزیوم غدیر، اجرای ویدئومپینگ در ساختمان الغدیر، راه‌اندازی موزه و گالری آثار هنری غدیر، مسابقه ساخت سردر ، پاتوق و مبلمان غدیر بررسی شد.

محسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری نخستین جلسه کارگروه ویژه غدیر در منطقه ۴ شهرداری اصفهان اظهار کرد: این کارگروه از مهر سال گذشته هماهنگی لازم را با حضور معاونان فرهنگی، خدمات شهری و مدیرعامل سازمان زیباسازی و نمایندگان معاونت برنامه‌ریزی و مسئولان منطقه انجام داده است.

وی با بیان اینکه با توجه به موقعیت ویژه منطقه ۴ و قرارگیری باغ غدیر، پل غدیر و خیابان علامه امینی، مقرر شد در این منطقه توجه ویژه به بحث غدیر در دستور کار شهرداری قرار گیرد، افزود: در فضای منطقه به‌ویژه باغ غدیر حس نام غدیر و واقعه غدیر ملموس‌تر می‌شود.

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان گفت: در این راستا طی سال گذشته چندین جلسه برگزار و مسائل با حضور کارشناسان صاحب‌نظر در هر حوزه بررسی شد که امیدواریم تا عید غدیر سال جاری خروجی آن در سطح منطقه و باغ غدیر اجرا شود.

برگزاری سمپوزیوم غدیر در دستور کار شهرداری/ اجرای ویدئومپینگ در ساختمان الغدیر

زمانی ادامه داد: این برنامه در حوزه غدیر هیچ مورد مشابهی در کشور نداشته است و این ظرفیت دارد را دارد تا به یک برنامه استانی، حتی ملی تبدیل شود. مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان افزود: مواردی از جمله اجرای نمایشگاه غدیر، برگزاری سمپوزیوم غدیر، اجرای ویدئومپینگ در ساختمان الغدیر، راه‌اندازی موزه و گالری آثار هنری غدیر، مسابقه ساخت سردر، پاتوق و مبلمان غدیر، زیباسازی نمای باغ غدیر، برگزاری جشنواره‌های مختلف سرود، قصه‌گویی، نقالی و تولید مجموعه کتاب‌های غدیر و تولید کلیپ‌های غدیر در نخستین جلسه کارگروه ویژه غدیر مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا عید غدیر این برنامه‌ها اجرا شود، تاکید کرد: بسیاری از زیرساخت‌ها برای اجرای برنامه‌ها فراهم شده و مواردی نیز در دست اقدام است؛ نگاه منطقه و دست‌اندرکاران این امر فراتر از نگاه شغلی است و همه با تمام توان این موضوع را با عشق و ارادت به امیرالمومنین (ع) پیگیری می‌کنند و به سرانجام می‌رسانیم تا شاید ذره‌ای از دین خود را به مولا علی ادا کرده باشیم.

کد خبر 749096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.