توزیع ۲۴۳۰ تن آسفالت در شهرداری منطقه یک اراک

سرپرست منطقه یک شهرداری اراک گفت: در فروردین ماه سال جاری، ۲۴۳۰ تن آسفالت در سطح معابر این منطقه شهری پخش و توزیع شده است.

ابوالفضل شالی بگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی در خصوص اقدامات اجرایی منطقه یک شهرداری اراک در فروردین با اشاره به افزایش قابل توجه میزان توزیع آسفالت اظهار کرد: به‌دنبال بهبود شرایط آب و هوایی و مساعدت‌های سازمان عمران شهرداری در تولید آسفالت مورد نیاز مناطق باید گفت که طی یک ماه گذشته در سطح منطقه یک، بیش از ۲۴۳۰ تن آسفالت توزیع شده است.

وی افزود: ۱۹۱۰ تن از آسفالت توزیع شده در سطح معابر منطقه یک به صورت مکانیزه بوده و مابقی آن یعنی ۵۲۰ تن به‌صورت دستی برای لکه‌گیری معابر در پاسخ به درخواست‌های مردمی توزیع شده است.

سرپرست منطقه یک شهرداری اراک گفت: در فروردین ماه سال جاری، ۲۴۳۰ تن آسفالت در سطح معابر این منطقه شهری توزیع شده است.

شالی‌بگ افزود: در فروردین ماه ۱۴۰۳ به دنبال بهبود شرایط جوی برای اجرای امور عمرانی، حدود ۵۰۰ متر از جداول سطح منطقه یک تحت بازسازی و مرمت قرار گرفتند، همچنین برنامه‌های لازم به منظور جدول‌گذاری جدید در این منطقه اتخاذ شده است.

وی درباره افزایش توجه شهرداری به نقاط حاشیه‌ای شهر هم گفت: به دنبال بررسی‌های به عمل آمده تدابیر لازم برای اجرای روکش کلی آسفالت به‌صورت مکانیزه در معابر درجه ۲ اتخاذ شده لذا امید می‌رود تا این امر طی ماه‌های آینده با همکاری سازمان عمران شهرداری مورد اجرا قرار گیرد تا رضایت شهروندان بیش از پیش کسب شود.

کد خبر 746419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.