عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۰ اسفند

در این بسته خبری از ایستگاه‌های استقبال از زائر مشهد خدمات ارائه می‌کند تا حمایت شهرداری تهران از کودکان مبتلا به سندرم داون و آتش‌نشانی اردبیل به سیستم اطفای حریق پیشرفته مجهز شد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

سقوط آسانسور در ایلام حادثه آفرید

نصرت اله لطفی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام گفت: سقوط در چاهک آسانسور یک مجتمع نیمه ساخت باعث بروز حادثه در ایلام شد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۰ اسفند

عرضه نامحدود خرما و سیب و پرتقال شب عید در میادین میوه و تره بار تهران

مهدی بختیاری‌زاده، سرپرست سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از عرضه نامحدود سیب و پرتقال و همچنین خرما در میادین میوه و تره بار با نرخ پایین‌تر از بازار خبر داد.

انفجار مواد محترقه باعث مصدومیت ۲ نوجوان در ورامین شد

مسعود نفری، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین گفت: بر اثر انفجار مواد محترقه در یک منزل مسکونی، ۲ نوجوان مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

حتی یک مورد خرابی نباید در مترو باشد

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی تهران با اشاره به خرابی‌های اخیر در مترو، تاکید کرد: ما حتی یک مورد خرابی نیز نباید نداشته باشیم اما اتفاقات رخ می‌دهد و باید تلاش کنیم به حداقل برسد.

شهردار بیرجند عزل شد

حجت الاسلام مهدی عبدالرزاق، رئیس شورای شهر بیرجند گفت: از امروز شهرداری آقای بهترین وجه قانونی ندارد و آقای خسروی به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شده است.

افتتاح مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی یاورشهر ۱۰

احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از افتتاح مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی یاورشهر ۱۰ تا پایان اسفندماه خبر داد.

حمایت شهرداری تهران از کودکان مبتلا به سندرم داون

حمید صاحب، مدیرکل سلامت شهرداری تهران با اشاره به لزوم توسعه مراکز خدماتی برای افراد سندرم داون گفت: شهرداری از این افراد حمایت می‌کند.

ایستگاه‌های استقبال از زائر مشهد با توجه به نیاز زائران خدمات ارائه می‌کنند

جلیل بامشکی، معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهد گفت: ایستگاه‌های استقبال از زائر با توجه به نیاز زائران خدمات ارائه می‌کنند و این ایستگاه‌ها در ورودی محورهای قوچان، نیشابور، پایانه مسافربری امام رضا (ع) و راه آهن به دلیل حجم تردد بالای زائران نیز قرار گرفته است.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۰ اسفند

آتش‌نشانی اردبیل به سیستم اطفای حریق پیشرفته مجهز شد

قربان کاجی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل از تجهیز این مجموعه به سیستم اطفای حریق پیشرفته‌ای.اف. تی (AFT) کوله‌ای و چرخدار خبر داد.‌

کد خبر 734790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.